reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Valerian Hrala

Valerian Hrala

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

baví ma svet, technológie, retro veci, rodina, varenie, fotenie, Podcasty, káva, internet a proste všetko. Zoznam autorových rubrík:  BudapešťSeriózne o káveTechnológieSúkromnéNezaradené

reklama

Seriózne o káve

Profesionálne espresso na amatérskych strojoch

Valerian Hrala

Profesionálne espresso na amatérskych strojoch

Espresso je božský vynález talianských majstrov. Dokonalé espresso je hľadanie dokonalosti počas celého života. Ja som sa pre tento smer rozhodol. Som ten, čo si kupuje drahé espresso hračky a rád sa nimi chvastá. Som ten, čo vyleje kávu ak nesedí farba cremy. No som aj ten, čo pripravý vynikajúce espresso na minimálnej technike. Ak máte radi espresso a nechcete investovať do drahých hračiek, tento návod je pre vás.

  • 28. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 089x
  • 5
Prečo pijem kávu, aneb jak mne amerikán naučil pít kafe

Valerian Hrala

Prečo pijem kávu, aneb jak mne amerikán naučil pít kafe

V stručnosti ... a prečo nie. Celé to začalo so stredoškolskými ránami. O 7.00 ma budík a vôňa kávy z „kotyogó“ vykopali z postele. Po vykonanní „ranných prác“, som sa vytackal do kuchyne, kde moja mamka a naša suseda mali nekonečnú konverzáciu o dôležitých témach bytia človeka. Za moje apatické „dobré ráno“ som vždy obdržal „dobré ráno“ plné energie a nálady do nového dňa. Kde sa v nich berie energia? Ako je to možné, že o 7.00 sú tieto bytosti bdelé a ich deň je v plnom prúde, keď moje prebúdzanie začne až keď sa doteperím do gympla a niektorá z mojich spolužiačok si oblečie niečo provokatívne (poprípade profesor ma vyzve k tabuli). Nič iné ma nenapadlo, ako káva. V jeden deň, keď moja závisť rannej energie dosiahla maximum, namočil som kocku cukru do maminej kávy.

  • 26. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 718x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu