reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Valerian Hrala

Valerian Hrala

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

baví ma svet, technológie, retro veci, rodina, varenie, fotenie, Podcasty, káva, internet a proste všetko. Zoznam autorových rubrík:  BudapešťSeriózne o káveTechnológieSúkromnéNezaradené

reklama

Budapešť

Skrytá nirvána v Budapešti 2, aneb jak si dát neco páliví

Valerian Hrala

Skrytá nirvána v Budapešti 2, aneb jak si dát neco páliví

Od môjho posledného článočku ubudlo niekoľko času. Dúfam, že všetci ste si urobili povinnú exkurziu do Daubnera. Dnes vás chcem upozorniť na moju obľúbenú reštauráciu v Budapešti Iguana.

  • 29. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 685x
  • 1
Skrytá nirvána v Budapešti 1, aneb jak jse otrávit cukrem

Valerian Hrala

Skrytá nirvána v Budapešti 1, aneb jak jse otrávit cukrem

Budapešť. Veľkomesto v centre strednej európy, posledná metropola pred Balkánom. Pamatááám na staré zlé časy, keď sme s kamošmi došli do Budapešti a privýtala nás káva z čínskej termosky za 80 Ft a pečivo, čo sa malo podobať na niečo čokoládové, ale v skutočnosti to bolo niečo obliate margarinom zhusteným kakaom. Stanice Keleti a Nyugati mali svoje čaro. Naše gurmánske chúťky uspokojoval McDonalds a Burger King. YUM... Vtedy som ešte nevedel, že existuje Budapešť pre turistov nevedkov a je tu aj skrytá Budapešť, bez zlodejských kúskov presvečiť turistu, že to čo chrumká je v skutočnosti best of Hungary. Teraz už viem a verte mi, moja váha je dôkazom, že viem o čom píšem. Tak dnes to bude Daubner.

  • 4. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 716x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu